Nyomós ok

Nyomós Ok

Vicces wc papír ajándékbolt

1135 Budapest Szent Lászl utca 12.a
Nyitva Tartás:
Hétfő - Péntek: 08.00-17.00
Szombat : 08-12

Telefon: +36 70/953-7314
E-mail:  info@nyomosok.hu

Cégadatok

Cégnév: Natura-Pro Kft.
Székhely: 7627 Pécs, Veterán u. 5/3.
Iroda Címe: 1135 Budapest Szent László utca 12.a
Mobil: +36 70/953-7314
E-mail: info@nyomosok.hu
CIB: 10701214-47501104-51100005

Minden vásárlónak regisztrálnia kell webáruházunkba,rákattintva a regisztráció

menüpontba,megadva e­mail címét,nevét illetve elérhetőségét,majd lehetősége van választani,

illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti

annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a

„Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” menüpontra kattintva

megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a

szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a

mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan

kiszámítja a rendelés végösszegét.

Rendelés véglegesítése:

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a

végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a

"Pénztár" gombra.Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció

során megadott e­mail címét és jelszavát.Kérjük az adatoknál mindig olyan telefonszámot és

email címet adjon meg, amin keresztül szükség esetén kollégánk illetve a futár el tudja érni Önt,

ellenkező esetben az ebből adódó kellemetlenségekért reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Megértését köszönjük.A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot

(postai,gls vagy személyes átvétel üzletünkben). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a

megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett

találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A

szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a

Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság

lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba

felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt

követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél

elálljon a szerződéstől.A rendelések feldolgozása legkésőbb 24órán belül megtörténik.

Vásárlási feltételek:

Minden rendelésről e­mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását

követően egy automatikus e­mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén

hívja munkatársunkat vagy az e­mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetésí feltételek:

Készpénzes fizetésre van lehetőség, az utánvéttel történő fizetést esetén és a szállítást végző

futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét.Személyes átvétel esetén,személyesen üzletünkben

tudja kifizetni a megrendelt terméket.

Szállítás:

A küldemények kézbesítése Postai útón vagy Gls futárszolgálat segítségével történik.A szállításí

költség 1800ft bruttó.15000 Ft feletti vásárlás esetén,a kiszállítás ingyenes.

A szállítási költség a csomagolás és az utánvétel díját is tartalmazza, más költség nincs!

A szállítástól való elállás:

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben

meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában

nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.

A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi

állapotában vesszük vissza.

Elállásí jog,visszaszolgáltatásí garancía

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az

elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a

megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc

napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru

visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb

költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából

eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra

eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának

romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy

hanyagságból idézte elő.Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy

(postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru

átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal

biztosítjuk.A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási

jogot

• a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos

elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

• b) olyan áru értékesítésére, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve

díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

• c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve

amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely

természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

• d) hang­, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó

szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

• e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

• f) szerencsejáték­szerződés esetében.

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem

elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az

újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása,törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést

küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül

az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési

igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a

vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei

megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése

visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e­mailben

és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének

tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek"

menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének

visszavonására.A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e­mailben kerülhet

sor az alábbi e­mail címre:info@nutristar.hu tel.06205661799

Esetleges hibák,téves adatok

A termékeknél található képek, leírások tájékoztató jellegűek, ezek tartalmáért felelősséget nem

tudunk vállalni, elírás és tévedés jogát fenntartjuk.