ÁSZF

Tel.: +36 70/953-7314

Kosár 0

Kosár

Nincs termék a kosárban.

Átvevőpontunk:

1136 Budapest Hegedűs Gyula utca 15
34-es csengő 3/4

Nyitva Tartás:

Hétfő - Péntek: 09.00-17.00
Szo - V : zárva

Elérhetőségek:

Telefon: +36 70/953-7314
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Minden vásárlónak regisztrálnia kell webáruházunkba,rákattintva a regisztráció menüpontba, megadva e­mail címét,nevét illetve elérhetőségét,majd lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

A „Kosár” menüpontra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Rendelés véglegesítése: Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e­mail címét és jelszavát.Kérjük az adatoknál mindig olyan telefonszámot és email címet adjon meg, amin keresztül szükség esetén kollégánk illetve a futár el tudja érni Önt, ellenkező esetben az ebből adódó kellemetlenségekért reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Megértését köszönjük.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (postai,gls vagy személyes átvétel üzletünkben). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.A rendelések feldolgozása legkésőbb 24órán belül megtörténik.

Vásárlási feltételek:

Minden rendelésről e­mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e­mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja munkatársunkat vagy az e­mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetésí feltételek:

Készpénzes fizetésre van lehetőség, az utánvéttel történő fizetést esetén és a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét.Személyes átvétel esetén,személyesen átvételi pontunkban tudja kifizetni a megrendelt terméket.

Szállítás:

A küldemények kézbesítése Postai útón vagy Gls futárszolgálat segítségével történik. A szállításí költség 1524 Ft feletti vásárlás esetén,a kiszállítás ingyenes. A szállítási költség a csomagolás és az utánvétel díját is tartalmazza, más költség nincs!

A szállítástól való elállás:

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.

A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállásí jog,visszaszolgáltatásí garancía A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot

• a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

• b) olyan áru értékesítésére, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

• c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

• d) hang­, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

• e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

• f) szerencsejáték­szerződés esetében. A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása,törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e­mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e­mailben kerülhet sor az alábbi e­mail címre:Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. tel.06205661799

Esetleges hibák,téves adatok A termékeknél található képek, leírások tájékoztató jellegűek, illusztrációk ezek tartalmáért felelősséget nem tudunk vállalni, elírás és tévedés jogát fenntartjuk.

Első és egyetlen cég vagyunk Magyarországon!

Kizárólag ételfestékkel nyomtatunk!

Keresd valentinnapi termékeinket! ;)

Nyomós Ok

Meglepünk Szülinapodon!

Irakozz fel, add meg születési dátumod és szülinapodon megajándékozunk!